آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ
آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ
مدیریت اورنگ
باسلام و عرض ادب و احترام حضور یکایک هموطنان گرامی و دوست داشتنی
مفتخرم اعلام نمایم بیش از ده سال پیش در یک روز پاییزی ، بنا به علاقه ذاتی خود به مقوله سفر و گردشگری و آشنایی مردم با جاذبه های توریستی ایران زیبا و سایر مناطق جهان، اندیشه راه اندازی مجموعه ای پویا و مستعد در بنده بوجود آمد ، پس از تحقیق و بررسی در این زمینه نسبت به تاسیس شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اورنگ اقدام نمودم ، در ابتدای راه با استخدام یک کارمند شروع به فعالیت نمودم و با تلاش ، اراده و پیشرفت امور جاری شرکت ، با جذب تعداد بیشتر پرسنل کارآمد ، تحصیلکرده و حرفه ای و لطف پروردگار بزرگ و مهربان توانستیم توسعه ای چشمگیر در صنعت گردشگری کشور ایجاد و جایگاه ویژه ای برای اورنگ فراهم نماییم . هم اکنون که در حال نگارش این متن میباشم افتخار می کنم که خانواده بزرگ اورنگ با بهره گیری از دانش و تخصص بیش از ده نفر از پرسنل مجرب ، مشتاق و دلسوز ، توانسته است ضمن کسب گواهینامه استاندارد بین المللی ISO BS 25999 ، خدمات شایان توجه ای به بخش توریسم کشور که همانا ارائه سرویس و امکانات لوکس سفر با استفاده از پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین الملی ، گارانتی هتل های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا خدمات مناسبی برای یک سفر بیاد ماندنی خانوادگی و کاری ، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازیم و هم اکنون در جایگاهی که ایستاده ایم جز با حمایت مسافران و مشتریان قدیمی و وفادار میسر نگردیده ، که هر روز با رضایتمندی و معرفی تورهای اورنگ توسط مسافران همیشگی باعث جذب مشتریان جدید و موجب دلگرمی و تلاش بیشتر ، جهت ارتقای سطح کیفی بسته های جدید سفر در مسیرهای خاطره انگیز میگردند.دراینجا مجدداً از تک تک همکاران صدیق خود و تمامی دوستانی که به نحوی باعث بالندگی و پیشرفت و توسعه اورنگ در این سالها شده اند سپاسگزاری می نمایم.
در خاتمه اطمینان میدهم تا همچنان با صداقت در گفتار و تضمین کیفیت ، همراهی مشتریان وفادارمان را حفظ نماییم.
با احترام
مهدی اسکندریان
کارشناس فروش اورنگ
وظایف کارمند آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ
- دادن اطلاعات لازم و کمک به مشتریان در یافتن و برنامه ریزی سفرهای مناسب با شرایط آنها برای تعطیلات و همچنین سفرهای کاری
- توضیح کامل شرایط و امکانات برنامه های مسافرتی انتخاب شده توسط مشتری به او
- رزرو برنامه های مسافرتی با استفاده از سیستم کامپیوتری
- دریافت مبلغ پیش پرداخت برای رزرو کردن
- دادن اطلاع به مشتری پس از رسیدن بلیط ها و دریافت مابقی هزینه از وی
- اطلاع رسانی در خصوص هرگونه تغییرات احتمالی از جمله پروازهای لغو شده و یا موارد جایگزین شده
- کارمند آژانس مسافرتی همچنین در خصوص پاسپورت ها، بیمه سفر، ویزا، تورها و… به مشتریان اطلاعات لازم را می دهد. همچنین گاهی بر بازپرداخت ها نظارت و به شکایت ها رسیدگی خواهد کرد.